wtorek, 16 lipca 2013

WIELKI BŁĘKIT - GLOSSYBOX LIPIEC 2013

Za oknem mało słonecznie i zimno, ale mój dzisiejszy dzień się nieco rozjaśnił po otrzymaniu lipcowej edycji GLOSSYBOX w bardzo słodkim letnim pudełku. Temat przewodni to WIELKI BŁĘKIT i takie właśnie jest to pudełeczko, a produkty specjalnie dopasowane kolorystycznie, czyli dużo błękitu i odrobinę koralu.

Wygląd pudełeczka tak bardzo mi przypadł do gustu, że zrobiłam mu sporą sesję zdjęciową, a oto efekty:


 Natomiast zawartość prezentuje się tak:




A więc co my tutaj mamy:


ARTEGO Odżywka nawilżająca AQUA PLUS

Miniatura



Cena pełnego produktu: 31,50 zł/200 ml
Nasz produkt: ok. 4 zł/25 ml
Opis:
Bez soli i agresywnych środków powierzchniowo czynnych, które mogłyby przyczynić się do utraty wilgotności (SLS Free). Zawiera oleje roślinne pozyskiwane z nasion amazońskiego drzewa Pentaclethra macroloba, które gwarantują odpowiedni poziom nawilżenia skóry głowy i włosów. Sprawia, że włosy suche i matowe odzyskują zdrowy wygląd i połysk.


BEAUTY BIRD Żel do stóp FLY HIGH!

Pełny produkt



Cena: ok. 36 zł/75 ml
Opis:
Odżywa, chłodzi i rewitalizuje napięte oraz zmęczone stopy i nogi.
Żel ma właściwości kojące i ożywczy wpływ, szczególnie po wysiłku fizycznym, czy też w długi letni dzień. Wysokiej jakości, odżywcze składniki - mentol, kamfora oraz olejek eukaliptusowy, zapewniają chłodzący i orzeźwiający efekt. Ma piękny świeży zapach i szybko się wchłania.


ANEW Żel-krem Anew Aqua Youth

Pełny produkt



Cena: 50 zł/50 ml
Opis:
Żel-krem na dzień i na noc 20+. Dowiedziono klinicznie, że działa wygładzająco na skórę. Hipoalergiczny, odpowiedni dla wrażliwej skóry. Podwaja nawilżenie skóry utrzymując efekt przez 24 godziny. Redukuje widoczność linii powstałych wskutek wysuszenia, nadając twarzy młodszy wygląd.


NAILS INC. Lakier do paznokci w kolorze Brook Street

Miniatura



Cena za pełny produkt: ok. 55 zł/10 ml
Nasz produkt: ok. 22 zł/4 ml
Opis:
Koralowy odcień lakieru wpisuje się w najnowsze trendy obowiązujące tego lata. Charakteryzuje się doskonałą trwałością i wyjątkowym połyskiem, a przy tym łatwo i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia.


TOŁPA Dermo face, Hydrativ, Nawilżający krem-żel odprężający pod oczy

Pełny produkt



Cena: 31,99 zł/10 ml
Opis:
Uzupełnia poziom nawilżenia i działa odprężająco na skórę wokół oczu. Nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Rozjaśnia cienie pod oczami. Eliminuje oznaki zmęczenia i stresu oraz uczucie ciężkich powiek. Zwiększa nawilżenie skóry o ponad 50% zaraz po zastosowaniu.



PREZENT OD GLOSSYBOX:
Chłodząca maska na oczy



PODSUMOWANIE:
Przybliżona wartość pudełka: ok. 144 zł
Przeglądając dzisiaj fanpage Glossy na facebooku zauważyłam, że większości osób wypowiadających się zawartość nie przypadła do gustu. Ja natomiast mam inne zdanie, ponieważ ta błękitna edycja jest bardzo treściwa. Odżywek do włosów nigdy za dużo - szczególnie miniatury przydają się na wyjazdy. Kremów do stóp, które posiadam w swojej kolekcji nie wykończę chyba w ciągu dwóch lat, ale tutaj mamy żel chłodzący, a moje nogi takiego specyfiku akurat ostatnio się domagają, więc kolejna udana rzecz. Żel-krem ANEW będzie musiał długo poczekać na testowanie, bo na razie mam nadwyżkę kremów do twarzy, ale nie narzekam, że jest z Avonu. Koralowy lakier jak najbardziej trafiony, a poza tym jeszcze nie używałam NAILS INC. A krem pod oczy TOŁPA jest dla mnie zbawieniem -  miałam kupować w najbliższych dniach jakiś krem pod oczy.

Ocena: 4/5

Macie już swojego GLOSSYBOX'a? 
Jeśli nie, to zapraszam TUTAJ

Pozdrawiam 
Paulaaa

8 komentarzy:

  1. To pudełeczko mi się o wiele bardziej podoba, niż to standardowe różowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękne ;) mogliby co miesiąc zmieniać wygląd pudełeczek :D

      Usuń
  2. używałam tego kremu do twarzy od Avon i nie przypadł mi do gustu :/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż wypróbuję, może moja skóra jakoś go polubi ;)

      Usuń
  3. Mam tą samą wersję pudełka co Ty i jestem zadowolona, w końcu są w nim 3 pełne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to do stópek to ja chcę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wypróbuje to się pochwalę działaniem ;)

      Usuń
  5. pudełko jak dla mnie w połowie udane, poprzednie podobało mi się chyba bardziej :) ten krem pod oczy bardzo mnie ciekawi.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa