niedziela, 28 lipca 2013

VINYL♥VE: DOR NR 513

Już dawno nie było u mnie notek o lakierach, dlatego postanawiam nadrobić zaległości. Dzisiaj u mnie różowo za sprawą lakieru marki DOR z serii Vinyl Nail nr 513.




Cena: ok. 5 zł/10 ml

A tak się prezentuje w praktyce:



Jak to zwykle bywa z lakierami, nałożenie dwóch warstw jest konieczne, ponieważ po pierwszej są wyraźne prześwity. Lakier ma standardowy pędzelek, a konsystencja jest lekko rzadka, co ułatwia równomierne nałożenie na paznokcie. 



Lakier wysycha całkiem szybko, a efekt jaki pozostaje na paznokciach bardzo przypadł mi do gustu, ponieważ lubię jak paznokcie ładnie połyskują.



Trwałość lakieru jest także zaskakująca, ponieważ mam go już 3 dzień, a przyznam że nie oszczędzałam paznokci podczas wczorajszego sprzątania mieszkania, a on nadal się trzyma. Jedynie na prawej ręce lekko prześwitują końcówki, ale brak jakichkolwiek odprysków, rys, itp.

Ocena:
5/5

Lakier podbił moje serce i jestem ciekawa jak się zaprezentują moje pozostałe dwa kolorki z tej serii:



Jak tylko je wypróbuję, to skrobnę coś o nich na blogu.

Pozdrawiam 
Paulaaa

5 komentarzy:

  1. miętowy ... <3 Kochammm ! :) PS: Ciekawy blog . :3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, na paznokciach lekko wpada w fiolet, mam podobnego kolegę z H&M i bardzo lubię :) Pozostałe kolory też ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten róż wygląda cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa