środa, 24 lipca 2013

CO NOWEGO?! - UPOLOWANE NA WYJEŹDZIE

Witajcie Kochani,
Znów powracam po krótkim wyjeździe wraz z nowościami. Uwielbiam małe osiedlowe sklepiki kosmetyczne, ponieważ zawsze można w nich zakupić coś ciekawego. Dzisiejszy post jest o takowych ciekawostkach, które udało mi się upolować podczas wyjazdu.




Produktów nie jest dużo, ale zaciekawiły mnie, ponieważ niektórych z nich nie znałam.



Pierwszy produkt, to doskonale mi znany peeling myjący z Joanny - Body Naturia, ale wersji żurawinowej jeszcze nie próbowałam, a zapach jest bardzo ładny.
Cena: 3,49 zł/100 ml
Opis:
Peeling myjący o zapachu żurawiny doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy (w zależności od wersji: z kiwi, pomarańczy, truskawki, porzeczki lub grapefruita) oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty: oczyszczona i odświeżona skóra, gładsza i milsza w dotyku oraz przyjemnie pachnąca.

Mgiełka do ciała - Soczysty arbuz - Vital naturals to produkt jak dotąd zupełnie mi nieznany. Jest to fajne rozwiązanie na lato do stosowania na ciało zamiast perfum, a zapach ma cudownie słodki i przyjemny.
Cena: 9,60 zł/150 ml
Opis:
Z naturalnym wyciągiem z owoców o właściwościach odżywczych, kojących i ochronnych.

Otulające Masło-krem od Tołpa eco spa, jest także dla mnie nowością. Tołpę znam od dawna, ale z takim kosmetykiem spotkałam się po raz pierwszy.
Cena: 16,79 zł/250 ml (była w promocji)
Opis:
Otulające masło - krem odbudowujące gładkość ciała z ekologiczna borowiną TOŁPA, masłem kokum i masłem sezamowym. Składniki: Olejki eteryczne z drzewa sandałowego, cedru, cytryny, paczuli i bergamotki. Nie zawiera konserwantów (parabenów i donorów formaldehydów), sztucznych barwników, silikonów, peg-ów, oleju parafinowego.



Verona Laboratories - Oliwkowy peeling drobnoziarnisty do twarzy był bardzo tani, ale zaciekawił mnie, ponieważ z Verony używałam tylko masełek do ciała. Mam nadzieję, że się sprawdzi.
Cena: 1,40 zł/10 ml
Opis:
Oliwkowy peeling drobnoziarnisty do twarzy przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju cery. Preparat delikatnie, ale skutecznie usuwa z twarzy zanieczyszczenia oraz obumarłe komórki naskórka. Skóra staje się czysta, odświeżona i nawilżona oraz doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji. Zawarte w peelingu pantenol i alantoina łagodzą podrażnienia, ekstrakt z oliwki posiada właściwości wygładzająco-odżywcze.

Ostatnio szukałam czegoś do włosów z olejkiem arganowym, no i znalazłam Kurację od Marion - 7 efektów.
Cena: 5 zł/15 ml
Opis:
Kuracja z olejkiem arganowym - Jedwabista konsystencja produktu pozwala na równomierne rozprowadzenie preparatu na włosach, jest natychmiast wchłaniana, nie obciąża i nie zostawia żadnych osadów we włosach. Wyjątkowe formuły produktów oparte zostały na bazie olejku arganowego, zwanego `marokańskim złotem`, który pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
- przywraca piękny połysk,
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
- ułatwia rozczesywanie i układanie,
- wzmacnia i nawilża,
- nadaje miękkość i elastyczność,
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
- zapobiega puszeniu się włosów.

VINYLVE LAKIERY:



Lakiery od DOR z serii Vinyl nail tak mi się spodobały, że zakupiłam 3 kolorki:

 Jaśniutki błękit - nr. 505

Jaśniutki seledyn - nr. 504

Róż - nr. 513

Jak Wam się podobają moje nowości? 

Pozdrawiam
Paulaaa

12 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada ta mgiełka, ale jej jeszcze nigdzie nie widziałam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuję osiedlowe sklepiki, bo w drogeriach na pewno jeszcze ich nie ma :) Oprócz arbuza, jest jeszcze cytrynka i zielona herbata :D

      Usuń
  2. Chyba też się wybiorę na zakupy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling z natury są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię, ponieważ dobrze ścierają i smakowicie pachną :D

      Usuń
  4. mgielka wyglada soczyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tej kuracji z MArion, oraz lekierów piekne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, Marion u mnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. masło z Tołpy fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego masła.. Tołpa ma ponoć niezłe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez bardzo lubie osiedlowe sklepiki, drogerie. Ciekawa jestem tej Tolpy :) bardzo lubie ta marke. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa