wtorek, 3 września 2013

Pastelowa zebra z dor i Lovely


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym mani - cały czas ćwiczę, a przy okazji mogę wam pokazać jak niedawno zakupione lakiery sprawują się na paznokciach. Już prawie lato za nami, a ja wciąż mam sentyment do pasteli, więc przywitajcie pastelową zebrę w moim wykonaniu:

A sprawcami tego zamieszania są:


Lakiery z serii Vinyl Nail marki dor:
jasno niebieski - nr 505
jasno zielony - nr 504
Lakiery te bardzo dobrze się spisują. Idealnie się rozprowadzają i nie pozostawiają smug. Pełne krycie otrzymujemy po dwóch warstwach. Czas wysychania jest troszkę dłuższy, ale efekt naprawdę bardzo fajny.

Lovely Gloss Like Gel
jasniutka cytrynka nr 100
Lakier jest nieco rzadszy, więc do pełnego pokrycia paznokci potrzeba 3 warstw. Poręczny i funkcjonalny pędzelek całkiem dobrze aplikuje lakier. Cytrynka schnie o wiele szybciej, niż jej poprzednicy.

Oraz mój jak na razie jedyny - czarny lakier do zdobień Art Liner z Wibo.

A teraz więcej pastelowej zebry:





I jak Wam się podoba zebra w takim wydaniu?

Pozdrawiam
Paulaaa

20 komentarzy:

  1. bardzo ladny wzorek :]
    u mnie na kanale mini haul
    takze zapraszam do siebie x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. a dziękuję :D ale tylko u lewej ręki są w miarę ładne, bo prawa jakoś ma większego pecha do nieprzyjemności takich jak rozdwajanie i łamanie się :(

      Usuń
  3. Ależ Ci to świetnie wyszło! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna zebra ;d w ogóle to ten niebieski lakier wydaje się fajny. Muszę dorwać jakiś czarny z cienkim pędzelkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On właśnie najbardziej mi się spodobał z całej serii Vinyl Nails:D W Rossmanie na półeczkach Wibo jest dostępny ten czarny lakier do zdobień ;)

      Usuń
  5. Fantastycznie to wygląda, ja nie mam kompletnie talentu do malowania pazurków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też myślałam, że nie mam talentu, ale parę razy spróbowałam i wychodzi to całkiem fajnie :D

      Usuń
  6. ale czadowe pazury! Ja też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna zebra :) szkoda, że takie kolorowe po świecie nie biegają :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. superowskie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny efekt :). Ja taka zdolna nie jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Zeberką nie ma dużo roboty, tylko się marze kreski :) Na pewno byś dała radę :D

      Usuń
  10. świetnie to wymyśliłaś;) no i masz naprawdę piękne paznokcie;)
    ps. zostaję;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny wzorek, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa