czwartek, 12 września 2013

Co nowego?! Czyli nagrody, zakupy oraz mini poczta...


Witajcie Kochani,

Dziś przegląd cudeniek, które wpadły w moje ręce w ostatnim czasie, czyli dwie wygrane, "niezbędne zakupy" oraz mini poczta. Mój aparat płata figle i nie jestem zadowolona z jakości zdjęć, dlatego wybaczcie te mankamenty.


Jakiś czas temu brałam udział w konkursie Glossybox na stylizację paznokci, pt. "Paznokcie w kolorach lata", były to moje pierwsze próby wykrzesania wzorków na paznokciach, ale było warto, bo zostałam jedną z ośmiu szczęściar, które wygrały ten konkurs. Oto nagrody:




Książka Jennifer L. Scott "Lekcje Madame Chic"
Lakiery marki LAYLA bijou:
beż nr 86
bordo nr 52


A oto stylizacja konkursowa:



Nie jest to jakiś wymyślny mani, ale sporo się namęczyłam próbując odwzorować logo Glossy.


Następna nagroda, to wygrana na blogu Dbam, bo lubię. To moja pierwsza wygrana w blogowych rozdaniach, ale za to jaka kolorowa. Niezmiernie się z tego cieszę i ślicznie dziękuję Martynie.



Komplet 8 cieni marki TCW.
Dwa róże do policzków TCW.
Paletka trzech błyszczyków TCW.
Komplet biżuterii: kolczyki, naszyjnik i bransoletka.
oraz jako bonus dwie próbeczki.


Ponadto dzisiejsze zakupy w Cosmedica:



Niedługo wykończę mój krem pod oczy z Tołpy, więc postanowiłam wypróbować ten z BIOLIQ, a ponieważ moje ukochane serum BIOLIQ sięgnęło dna, więc czas na nową partię. Peeling u mnie zawsze musi być. Te z Joanny bardzo lubię, a gruszkowego jeszcze nie miałam. Na koniec serum do rzęs L'biotica, ponieważ uznałam, że coś w końcu trzeba z moimi marnymi rzęsami podziałać. Mam nadzieję, że będzie w jakiś tam sposób skuteczne.


Oraz inne zakupy:



Czyli Diamentowy peeling z Organic Therapy - mój pierwszy rosyjski nabytek (znaleziony na Allegro) i ukochane perfumy Sensual z Tesco. Są śliczne, a zapach jak za cenę 8 zł utrzymuje się mega długo.


A na koniec mini poczta, czyli mini próbka od Santaverde z ich akcji na Facebookowym fanpage:



Wybrałam wersję kremu light, ponieważ miałam próbkę medium z Glossyboxa i była za tłusta jak dla mnie. Jestem bardzo ciekawa jak ten zadziała.


Troszkę się nazbierało. A jak wasze wrześniowe zakupy?

Pozdrawiam
Paulaaaa

18 komentarzy:

  1. poluję na ten peeling gruszkowy z Joanny ale u mnie nie mogę go dostać:(:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go znalazłam w Cosmedica, bo nigdzie indziej go jeszcze nie spotkałam :(

      Usuń
  2. Cieszę się,że nagroda się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten truskawkowy peeling myjący:) jest super;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi z Joanny są tanie, ale za to bardzo dobre i mają cudowne zapachy :D Truskawkowy już miałam, teraz czas na gruszkę :D

      Usuń
  4. bardzo fajne te nagrody z Glossy:) zainteresowała mnie ta książka i ciekawe jak się lakiery sprawdzą, nigdy o tej marce nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka okazała się fajnym poradnikiem dla szarych myszek i nie tylko :) Jeszcze nie czytałam, ale zamierzam, bo zapowiada się ciekawie :D Lakiery też pierwszy raz widzę na oczy, bo nie są dostępne w Polsce :D Już wkrótce o nich opowiem...

      Usuń
  5. Ciekawi mnie ten diamentowy peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem go bardzo ciekawa :D Ale jeszcze parę dni musi poczekać zanim wykończę peeling z Yoskine, ale kusi mnie strasznie ;)

      Usuń
  6. gratuluję wygranych:) i czekam na Twoją recenzję jak się spisze ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że z cieni TCW będziesz zadowolona ;] Miałam ich kosmetyki do konturowania twarzy i byłam pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po raz pierwszy mam styczność z tą marką ;) To dobrze, że się spisują :D

      Usuń
  8. dobrze powiedziane, same cudeńka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super nowości, gratuluje wygranych !

    OdpowiedzUsuń
  10. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Cudowne masz pazokcie <3
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa