wtorek, 7 maja 2013

Zapowiedź GLOSSYBOX MAJ 2013

RECENZJA GLOSSYBOX MAJ 2013 JUŻ DOSTĘPNA TUTAJ

Pojawiła się już nowa oferta na Maj 2013, ale na razie tylko wiadomo, że otrzymamy Perełki Kosmetyczne polecane przez zespół GLOSSYBOX.

źródło


 Brzmi ciekawie!!! Ja jestem najbardziej nastawiona na kolorówkę, bo tak dawno jej nie było ;)
WYSYŁKA: 13-15 maj. 
No to czekamy !!!!
___________________________________________

Już wiadomo, co będzie pierwszym kosmetykiem w "perełkowej" edycji - PERFUMY. 
Glossybox umieściło na facebooku łamigłówkę, którą łatwo rozwiązać:



Są to perfumy ROBERTO CAVALLI ACQUA 2013 Edition:



Ciekawi mnie pojemność tych perfum i mam nadzieję, że nie będzie to próbka 1,5 ml, tylko jakaś większa miniaturka. A na ebay-u chodzą piękne miniaturki o poj. 5 ml - więc zapewne takie dostaniemy.


Pozdrawiam
Paulaaa

2 komentarze:

  1. Ale mnie pocieszyłaś!!! wow akurat zamowilam w prezencie jednego boxa majowego dla przyjaciolki,ktora zbiera miniaturki perfum.I mialam taką małą nadzieje ,że trafi się jakis zapach zamkniety w buteleczce.Ale to tak rzadko sie zdarza,ze jestem w szoku i euforii jednoczesnie.Teraz tylko czekam bo kurieros dzis do mnie zawita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mamy miniaturkę ;) Także przeczucia się sprawdziły ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa