wtorek, 14 maja 2013

YOSKINE - SZAFIROWY PEELING PRZECIWZMARSZCZKOWY

Jest to mój ulubiony "ścieracz", pokochałam go odkąd dostałam go wraz z archiwalnym pudełkiem GLOSSYBOX z września 2012. Nietrudno go polecić innym, skoro kosmetyk ten jest wręcz idealny.




Cena za normalne opakowanie: 29,90 zł
Pojemność: 75 ml
Moje opakowanie to miniatura o pojemności 40 ml

Od producenta:
Luksusowy preparat ze sproszkowanym Szafirem, który posiada rewelacyjne właściwości polerowania skóry poprzez powierzchniowe ścieranie martwych komórek naskórka. Dzięki temu znakomicie oczyszcza i zmniejsza rozszerzone pory, a także widocznie wygładza strukturę naskórka. Zawiera Duo - Kwas hialuronowy HMW + LMW, który wygładza zmarszczki, ujędrnia skórę i intensywnie nawilża. Sebumatrix redukuje wydzielanie serum i zwęża pory, a lipidy zbożowe zabezpieczają skórę przed wysuszaniem, ściąganiem i szorstkością. Idealnie nadaje się do mikrodermabrazji skóry. Pobudza samo regenerację komórek, co sprawia, że skóra zyskuje zdrowy koloryt i świeży, młodzieńczy wygląd. 

Stosowanie:
Raz w tygodniu nałożyć peeling na zwilżoną skórę twarzy, szyi, ramion i dekoltu. Omijając okolice oczu, delikatnie masować okrężnymi ruchami przez 1-2 minuty, po czym zmyć preparat.

Skład:
AQUA, ALUMINA, PLYVINYL CHLORIDE, GLYCERIN, PARAFFINUM LIQUIDUM, CEPHALINS, DISODIUM COCOAMPHODIACETATE, HYALURONIC ACID, ISOPROPYL MYRISTATE, DIMETHICONE, GLYCERYL STEARATE, AMMONIUM ACRYLOLDIMETHYLTAURATE/ VP COPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, ENANTIA CHLORANTHA EXTRACT, OLENOLIC ACID, SAPPHIRE POWDER, SODIUM HYALURONATE, STEARYL ALCOHOL, CETEARETH-25, STEARTEH-20, DISODIUM EDTA, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, DMDM HYDANTOIN, BHA, BENZYL SALICYLATE, LINALOOL, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, PARFUM, CI 42091.



Opakowanie i konsystencja:
Miękka przezroczysto-matowa plastikowa tubka ze srebrną nakrętką. Jest bardzo poręczna przez co kosmetyk idealnie się wydobywa. 
Konsystencja kremowa, zbita w kolorze jasnoniebieskim. Zapach bardzo przyjemny - taki typowo kremowy.

Moja opinia:
Doskonale usuwa martwy naskórek - drobinki ścierające są bardzo małe i ostre, ale w moim przypadku w ogóle nie podrażnia mi skóry.
Efekt po użyciu kosmetyku jest niesamowity - skóra gładka jak u niemowlaka.
Co prawda jak na razie nie widzę działania przeciwzmarszczkowego, ale nie oczekiwałam tego.
Produkt jest wydajny, ponieważ mała ilość kosmetyku wystarczy aby wypeelingować całą twarz, szyję i dekolt.
Naprawdę polecam!!!

Ocena: 5/5

A czy wy już testowaliście ten produkt? 
I jak wrażenia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa