wtorek, 21 maja 2013

LAKIERO-MANIA - ODCIENIE ZIELENI I NIEBIESKIEGO

Postanowiłam ujawnić wam moją całą kolekcję lakierów w cyklicznych postach pt. "LAKIERO-MANIA".
Myślę, że  to dobry pomysł ponieważ na wiosnę i lato pazurki muszą być kolorowe, a wam daje to małe rozeznanie w kolorach lakierów  i ich wyglądzie w praktyce.

Dziś odcienie zieleni i niebieskiego.




Od razu się przyznaję, że moje paznokcie nie są jakieś rewelacyjne, ale dla dobra nauki musiałam pokazać jak wyglądają lakiery w praktyce.



ZESTAW 1: 
ZIELEŃ



1. ESSENCE - COLOUR&GO (5ml) 
NO. 39 LIME UP

2. AVON - SPEED DRY (12 ml)
LYME SPLATTER

3. WIBO - WONDER NAILS, AMAZING AMAZONE (7 ml)
NO. 02

4. DOR (5 ml)
NO. 61/4




ZESTAW 2:
JASNY NIEBIESKI



1. WIBO - WONDER NAILS, AMAZING AMAZONE (7 ml)
NO. 03

2. MANHATTAN - QUICK DRY (7 ml)
NO. 01

3. NYC - NAIL GLOSSIES (13,3 ml)
NO. 241

4. MISS SELENE (5 ml)
NO. 221




ZESTAW 3:
CIEMNY NIEBIESKI 



1. NYC - LONG WEARING (13,3 ml)
NO. 140

2. LOVELY - CRYSTAL STRENGHT (12 ml)
NO. 90

3. MISS SPORTY - QUICK DRY (7 ml)
NO. 320

4. VIPERA (12 ml)
NO. 806 HIGH LIFE




POZDRAWIAM !!!
Paulaaa

6 komentarzy:

  1. Ło mateczko, sporo tego masz:) Ja ostatnio gustuję w naturze i kupiłam lakier bordowy z Butter London - jestem bardzo z niego zadowolona:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ładnych lakierów :) Chciałabym mieć chociaż połowę :) Przy okazji zapraszam na moje rozdanie: Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa oraz na konkurs z marką Quiz Cosmetics- gdzie do wygrania jest jeden z czterech zestawów kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, obserwuje ;*
    pzdr. i zapraszam
    http://kawaiimama86.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. mannhattan piękny :) a ten z marizy miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa