poniedziałek, 20 maja 2013

PALETKI Z PEPCO

Wczorajsze zakupy w Pepco zaowocowały dwiema paletkami z cieniami do powiek:




Pierwsza to:

MUA MAKEUP ACADEMY PROFESSIONAL - EXTREME METALICS - NR 2 "GO GETTER"



Cena: 7,99 zł/ 5,9 g
Oszałamiająca gama kolorów, które nadają intensywny mieniący się połysk i przywracają Twoje oczy do życia.



 A tak kolorki prezentują się w praktyce:



Bardzo fajne kolorki. pierwszy perłowy róż najbardziej neutralny ze wszystkich. Następnie ciepły srebrny, złoty brąz i  ostatni to ciemny czekoladowy brąz. Cienie maja imponującą pigmentację, szczególnie pierwszy i ostatni. Srebrny ma taką łuskowatą strukturę i jest cięższy do nakładania - najlepiej robić to poprzez wklepywanie. Ogólnie bardzo dobre metaliczne cienie.

Druga paletka to:

ACCESORIZE - GAMBLE EYE SHADOW COLLECTION 
+ baza pod cienie



Cena: 9,99 zł/8 g



A w praktyce tak wyglądają:



Tutaj mała pomyłka odnośnie kolejności kolorów - stąd te cyferki, które odpowiadają kolejności w paletce.
Pigmentacja cieni jest raczej dobra, za wyjątkiem środkowego koloru, ponieważ nie widać go prawie po jednym pociągnięciu - dlatego do zdjęcia maziałam nim aż 4 razy. Pierwszy i czwarty kolor są prawie identyczne.  Kolor nr 2 jest najbardziej wyrazisty. Ostatni jest najlepszy do podkreślania łuku brwiowego ze względu na lekko perłowy kolor.



Jeżeli chodzi o bazę to ma zbyt rzadką konsystencję i roluję się, dlatego nie jestem do niej przekonana.

3 komentarze:

  1. Ciekawe , muszę się przejść do Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  2. MUA jest śliczna :DDD i widze, że całkiem fajna pigmentacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam obydwie paletki z Pepco :) Z accesorize mam tę samą paletkę co TY natomiast z MUA mam paletkę "Glammed up".

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa