piątek, 17 maja 2013

MOI ULUBIEŃCY Z KWIETNIOWEGO GLOSSIEGO

Majowy Glossybox już był, a teraz mały powrót do przeszłości i recenzja 3 produktów z Kwietniowej edycji, które stały się moimi faworytami. 




PRODUKT NR 1

BIOLIQ - INTENSYWNE SERUM REWITALIZUJĄCE


Dlaczego się polubiliśmy?
Jest to pierwsze serum w moim życiu i zapewne nie ostatnie. Ogólny stan mojej skóry podczas stosowania BIOLIQ diametralnie się poprawił: wyrównany koloryt, skóra miękka, sprężysta, odżywiona i nawilżona, a jej kondycja poprawiona w znacznym stopniu. Serum jest bardzo lekkie i szybko się wchłania. Można go stosować rano i wieczorem. I jest dobrą bazą pod makijaż. A zapach ma cudowny. Lekkie zmiany w konturze twarzy także są zauważalne. Jestem bardzo zadowolona, ponieważ makijaż zupełnie inaczej "leży" na mojej skórze, a to wszystko za sprawą tego specyfiku. BIOLIQ z Glossiego już mi się kończy niestety, ale cena nie odstrasza, więc na pewno kupię następny.
Ocena: 6/5 ;)


PRODUKT NR 2


YASUMI - CUKROWY PEELING DO CIAŁA TOPAZ GLAMOUR


Dlaczego się polubiliśmy?
Sprawa jest bardzo prosta - kocham "zdzieraki", które pozostawiają po sobie oliwkowy film. Ponadto peeling Yasumi, bardzo dobrze radzi sobie z martwym naskórkiem i pozostawia skórę miękką w dotyku i przede wszystkim nawilżoną. Ma bardzo ładny cytrusowy zapach, który pobudza do życia po ciężkim dniu. Tylko żałuję, że było go tak mało i będę za nim tęsknić, ale na pewno kiedyś jeszcze się spotkamy.
Ocena: 5/5


PRODUKT NR 3


DERMO RASSOUL - DEZODORANT NAWILŻAJĄCY


Dlaczego się polubiliśmy?
Wiele osób bardzo marudziło na ten produkt, ponieważ nie zdawał egzaminu i że za tani. A moje pachy są jakieś "inne";) Bardzo długo szukałam dobrych antyperspirantów i zawsze poszukiwania okazywały się klapą. I oto jest on - sam mnie znalazł i go polubiłam. Bardzo dobrze chroni przed potem (przynajmniej w moim przypadku) i co najlepsze nie wysusza, tak jak to inne specyfiki tego typu. No w końcu jest nawilżający. Ma przyjemny zapach - pudrowy. Może jedynym minusikiem jest to, że długo schnie, ale jakoś zbytnio nie marudzę z tego powodu i codziennie sięgam po niego. 
Ocena: 5/5

2 komentarze:

  1. zastanawiam się nad tym bioliqiem, po Twojej recenzji z chęcią bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od wczoraj już drugie opakowanie rozpoczęte i nawet udało mi się go kupić w aptece za 21 zł. Naprawdę polecam ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa