sobota, 1 czerwca 2013

TO BYŁ MAJ... CZAS NA DENKO

Był maj i po maju, a czas nadal szybko leci, więc denko musi być. W tym miesiącu całkiem sporo "zdenkowanych" kosmetyków, niektóre były dla mnie nowościami, a z innymi znamy się od dawna. Często mam tak, że jak już z jakimś kosmetykiem się polubię to kupuję go na okrągło. Jednak, lubię być też kuszona promocjami i nowinkami, dlatego nie udaje mi się obojętnie przechodzić obok kosmetyków, których jeszcze nie wypróbowałam.

A więc zaczynamy podróż po krainie pustych opakowań ;)




Pudełeczko zapełnione po brzegi, a oto co zawiera:



ORIGINAL SOURCE - MYDŁO W PŁYNIE z miętą i drzewem herbacianym
Lubię produkty OS, ponieważ mają bardzo ładny zapach, ale w tym przypadku mydło okazało się płynem do mycia naczyń o zapachu miętowym i nie przypadło mi do gustu. Dobrze myje, ale chyba nic poza tym, a ręce wydają się być wysuszone. Nie polecam !!! 
Ocena: 1,5/5

YVES ROCHER - ROSE FRAICHE - ŻEL POD PRYSZNIC
Bardzo ładny, delikatny różany zapach, ale niezbyt dobrze się pieni i szybko się zużywa. Jednak nie wysusza skóry i zapach jest wyczuwalny jeszcze w miarę długo po kąpieli.
Ocena: 3/5

ISANA - KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC Z PROTEINAMI MLEKA
Uwielbiam go ze względu na to, że jest bardzo delikatny, i czasami lubię zdetoksować nim swoją skórę. Bardzo dobrze myje i się pieni. Ma delikatny i raczej neutralny zapach. Pozostawia skórę miękką w dotyku i w ogóle jej nie podrażnia.
Ocena: 5/5

CARE&GO - SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY O ZAPACHU CYTRUSOWYM
Kupiłam go kiedyś w Biedronce, bo był tani i pachniał jak Head&Shoulders - zresztą jest chyba stylizowany na podróbkę tego szamponu. Szczerze mówiąc jest średni - działa przeciwłupieżowo, ale na swój sposób, lecz daleko mu do H&S. Efekty w zwalczaniu łupieżu oceniam na 50%. Dobrze się pieni i ma orzeźwiający zapach.
Ocena: 3/5



BIOSILK - SILK THERAPHY - ODŻYWKA WYGŁADZAJĄCA WŁOSY
Mam mieszane odczucia co do niej. Może troszkę wygładza, ale nie zauważyłam żeby jakoś odczuwalnie poprawiała wygląd moich włosów. Połysk po zastosowaniu jest bardzo minimalny. Dużym plusem jest zapach i jak na 50 ml to wydajność miała niezłą.
Ocena: 3/5

UBER HAIR - MASKA INTENSYWNIE REGENERUJĄCA
Miniaturka z Glossyboxa. Strzał w dziesiątkę. Naprawdę bardzo skuteczna maseczka. Włosy są mięciutkie, gładsze i pięknie lśnią. Żałuje tylko, że było jej tak mało - starczyła na 3 użycia i niestety cena regularna jest bardzo wysoka, ale może jeszcze kiedyś się spotkamy.
Ocena: 5/5



CLEAN&CLEAR - GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA PIANKA DO MYCIA TWARZY
Ukochane "myjadło" do twarzy, które już od dawna gości w mojej łazience. Dobrze oczyszcza, nawet z resztek makijażu, i nie wysusza, a skóra jest czysta, miękka i gładka. A wydajność nieprawdopodobna - ciężko ją wykończyć. To opakowanie miałam 3 miesiące. Posiada ona pompkę, dzięki czemu wytwarza się zbita, ale lekka pianka. Teraz muszę ją trochę pozdradzać na rzecz spróbowania innych "myjadeł", ale na pewno do niej wrócę za jakiś czas.
Ocena: 5/5

ZIAJA - DE-MAKIJAŻ DWUFAZOWY - PŁYN DO DEMAKIJAŻU OCZU
Chyba nie muszę go przedstawiać ;) Idealny pod każdym względem. Recenzja TUTAJ.
Ocena: 5/5

BIOLIQ - INTENSYWNE SERUM REWITALIZUJĄCE.
Moje pierwsze serum i jestem nim zachwycona. Wyrównuje koloryt, wygładza, odżywia i robi cuda. Pisałam o nim TUTAJ. Nowe opakowanie już zakupione.
Ocena: 6/5



HEAN NATURA - SLIM NO LIMIT - PEELING CUKROWY UJĘDRNIAJĄCY Z LIMONKĄ I ŻEŃ-SZENIEM
Daje radę - dobrze ściera, wygładza i usuwa martwy naskórek, ze względu na dużą ilość małych drobinek. Nie podrażnia skóry. Ma gęstą konsystencję, ale bardzo dobrze się rozprowadza i jest wydajny. Jednak nie zauważyłam efektu ujędrniającego i nie polubiłam jego zapachu - taki zbyt chemiczny.
Ocena: 4/5

VERONA - KREM DO TWARZY I CIAŁA - PAPAJA I GRANAT
Szału nie ma, ponieważ ma strasznie dziwny zapach taki lekko amoniakowy, a myślałam że papaja i granat będą wyczuwalne. Jednak dobrze nawilża i dobrze się rozprowadza, ale na całkowite wchłonięcie się trzeba niestety poczekać. Jest to krem do twarzy i ciała, ale u mnie kremy typu 2w1 znajdują zastosowanie tylko do ciała.
Ocena: 3,5/5

YASUMI - TOPAZ GLAMOUR - CUKROWY PEELING DO CIAŁA
Zapach, właściwości złuszczające i nawilżające na najwyższym poziomie. Szkoda tylko, że była to miniaturka z Glossybox, więc długo się nią nie nacieszyłam. Więcej informacji TUTAJ.
Ocena: 5/5



ORIFLAME - DEZODORANT DO CIAŁA EMBRANCE HER
Delikatny i lekko słodkawy kwiatowo-owocowy zapach. Bardzo fajny na wiosnę i lato. Trwałość na skórze średnia, za to na ubraniach czuć go jeszcze parę dni.
Ocena: 4/5

AVON - PUR BLANCA BLUSH EDT
Zapach należy do tych cięższych, ale jest bardzo ujmujący.
Nuty zapachowe: 
nuta głowy: czerwona porzeczka, bergamotka, bluszcz 
nuta serca: bez, róża, lilia wodna 
nuta bazy: piżmo, suszone owoce, drewno cedrowe 
Jest bardzo trwały jak na Avonowe perfumy. Ja używałam go na wieczorne wyjścia, ze względu na bardziej ciężki zapach. 
Ocena: 4/5



BE BEAUTY - ZMYWACZ DO PAZNOKCI Z LANOLINĄ I GLICERYNĄ
Jak większość Biedronkowych kosmetyków BeBeauty jest rewelacyjny. Świetnie usuwa lakiery i nie niszczy  paznokci tak jak inne zmywacze, a nawet efekt nawilżenia jest odczuwalny. Dodatkową zaletą jest pompka, dzięki której nic nam się nie wyleje.
Ocena: 5/5

PRÓBKI KREMÓW SYNCHROLINE:
Są to dwie z pięciu próbek z majowego Shinybox. ciężko o nich coś konstruktywnego powiedzieć ze względu na małą ilość, ale mam parę spostrzeżeń.
1) TERPROLINE - UELASTYCZNIAJĄCY KREM DO TWARZY
Ten jest akurat bardzo dziwny, ponieważ ciężko się rozprowadza i nie ma właściwości nawilżających. Skóra się świeci, a pomimo to w dotyku wydaje się lekko sucha, a uelastycznienia nie zauważyłam.
Ocena: 2/5
2) HYDRATIME PLUS - NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY
Ten jest o wiele lepszy - bardzo dobrze nawilża i szybko się wchłania, a skóra jest miękka i wygładzona.
Ocena: 4,5/5

PERFECTA BEAUTY MASK - MASECZKA ODŻYWCZA - SŁODKIE MIGDAŁY+MIÓD
Rewelacyjna!!! Zapach "przepyszny". Właściwości odżywcze i nawilżające dają dobre efekty. 
Ocena: 5/5

PERFECTA SPA - MASKA-SERUM + WULKANICZNY PEELING DO STÓP 
Jest to produkt złożony z dwóch kosmetyków. Ich działanie jest nie równe, więc stąd podzielona ocena.
1) Peeling bardzo dobrze złuszcza i posiada ostre drobinki. Skóra stóp jest gładziutka.
Ocena: 5/5
2) Jeżeli chodzi o maskę-serum to jest średnia, ponieważ nie nawilża jakoś drastycznie, ale też nie wysusza.
Ocena: 3,5/5
Muszę jeszcze wspomnieć o cudownym zapachu tych specyfików - przypomina mi on zapach pasty do zębów z dzieciństwa.

EFEKTIMA - MASECZKA PRZECIWZMARSZCZKOWA Z WYCIĄGIEM Z ALG - BŁOTO MINERALNE
W miarę dobra. Dobrze nawilża i wygładza, ale na krótko. Dziwnie się nakłada, ale przynajmniej ją widać bo ma szary kolor. Na twarzy nie zasycha i nie robi skorupy - jak to maseczki z glinką. Jakiś cudnych efektów nie zauważyłam.
Ocena: 3/5

COLGATE - SENSITIVE PRO RELIEF
Postanowiłam umieścić w denku pastę, którą dostałam jako darmową próbkę od Colgate. Daje bardzo dobre efekty i spisała się idealnie w okresie, kiedy nie miałam czasu na wizytę u dentysty, a ząb zaczynał już boleć. Ukoiła ból w 100%. Oczywiście bez wizyty się nie obyło, ale naprawdę pomogła mi w krytycznym momencie.
Ocena: 5/5


Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!!!
Paulaaa

9 komentarzy:

  1. Cieszę się, żeto serum z bioliq działa... moje stoi w szafie w kolejce do wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam ani jednego ze zdenkowanych przez ciebie kosmetykow
    ale denko zacne ;) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling z Hean i jest całkiem niezły, a co do zapachu to jest specyficzny ale mi nie przeszkadza

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz widzę peeling do stóp z Perfecty i Twoja ocena zaciekawiła mnie :) przy najbliższych zakupach zaopatrzę się :D A denko? wow jak tego dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling jest dostępny w Rossmanie na półce z kosmetykami do pielęgnacji stóp ;)

      Usuń
  5. jestem ciekawa tego kremu papajowego
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tego! wszyscy ostatnio chwalą ten żel isany, chyba w końcu będę musiała się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. :) zajrzałam bo zauważyłam tu serum Bioliq, którego recenzję wrzuciłam dzisiaj. Jednak to prdukt nie dla mnie, bo potrzeby mojej skóry okazały się inne :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa