środa, 19 czerwca 2013

EFEKTIMA, PEELING + MASKA DO STÓP - JESTEM NA NIE !!!

Moje rozczarowanie tym produktem sięgnęło zenitu. Jakoś nie mam ostatnio szczęścia do dobrych peelingów do stóp. Pamiętacie jak narzekałam na małą ilość drobinek złuszczających w scrubie z GP (TUTAJ), to tutaj tych drobinek nie ma wcale. Jak coś co nie jest peelingiem może nosić taką nazwę. 


 

Cena: 2,60zł/ 2x7ml


PEELING:


Od producenta:
Kremowy peeling stworzony dla nowoczesnych kobiet. Działa szybko i skutecznie, bez konieczności przeprowadzania żmudnych i czasochłonnych zabiegów.
Dzięki precyzyjnemu połączeniu kwasu migdałowego, kwasu mlekowego oraz oleju sojowego, który zawiera również witaminę E, preparat działa błyskawicznie, przywraca stopom ich zdrowy wygląd, pozostawiając skórę miękką i gładką. Peeling reguluje odnowę komórkową, złuszczając wierzchnie warstwy naskórka (zrogowacenia), przywraca zniszczonym stopom odpowiedni poziom nawilżenia sprawiając, że skóra pozostaje intensywnie wygładzona, miękka i miła w dotyku.

Sposób użycia:
Preparat równomiernie nałożyć na stopy. Po upływie 10-15 minut zetrzeć ręcznikami papierowymi i przejść do 2 etapu. Stosować 2 razy w tygodniu.

SKŁADNIKI / INGREDIENTS:
Aqua, Paraffinum Liquidum, Polydecene, Glycine Soja (Soybean) Oil, Methyl Glucose Sesquistearate, Mandelic Acid, Cetyl Alcohol, Stearic Acid, Lactic Acid, DMDM Hydantoin/ Methylparaben, Propylparaben/ Phenoxyethanol, Sodium Bicarbonate, Parfum /Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene

Moja opinia:
Nie, nie i jeszcze raz NIE !!! Uwielbiam mocne zdzieraki, które fajnie wygładzają stopy, a to coś nawet obok marnych peelingów nie stało. Zero drobinek, konsystencja kremowa i na dodatek kto słyszał o peelingu, którego się nie zmywa tylko wyciera ręcznikiem. Na początku myślałam, że może w produkcji pomylono komory i natrafiłam na maskę, ale okazało się, że jednak nie. Po zastosowaniu skóra daje złudzenie miękkiej, ale wszelkie suchości pozostają, ponieważ nie ma mowy tutaj o efekcie złuszczania, a nawilżenie jest znikome.

Moja ocena:
1/5


MASKA:


Od producenta:
Dzięki precyzyjnemu połączeniu gliceryny, mocznika, parafiny, wyciągu z bergamotki, masła Shea oraz Dermosoft Decalact działanie maski jest silne i długotrwałe. Intensywnie zmiękcza i dogłębnie nawilża. Jest doskonałym preparatem na przesuszoną i zrogowaciałą skórę stóp. Po jej zastosowaniu popękana skóra na piętach staje się wygładzona, miękka i miła w dotyku.
Ponadto posiada działanie bakteriobójcze i przeciwgrzybiczne. Jest także ukojeniem dla przemęczonych i bolących stóp.

Sposób użycia:
Na złuszczoną peelingiem enzymatycznym skórę stóp nałożyć równomiernie grubą warstwę maski. Pozostawić do wchłonięcia na 15 minut, lub dla uzyskania lepszego efektu założyć na noc bawełniane skarpetki. Stosować 2 razy w tygodniu.

SKŁADNIKI / INGREDIENTS:
Glycerin, Aqua, Urea, Paraffinum Liquidum, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Caprylic/Capric Triglycerides, Sodium Caprinoyl/ Lauroyl Lactylate, Citrus Aurantium Bergamia (Bergamot) Fruit Oil, Cetyl Alcohol, DMDM Hydantoin/ Methylparaben, Propylparaben/ Phenoxyethanol, Lactic Acid, Parfum /Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene

Moja opinia:
Po okropnych przejściach z peelingiem, pomyślałam, że może maska zrehabilituje moją opinię o produkcie, ale tak się nie stało. Pomimo trzymania nóg z maską przez 20 minut w powietrzu i późniejszym nałożeniu specjalnych skarpetek na noc, efekt był znikomy. Po pierwsze maska powinna chociaż trochę się wchłonąć podczas 20 minut, a tu nic się nie zmieniło. Rano po ściągnięciu skarpetek efekt nawilżenia był znikomy - to już najtańszy krem do stóp lepiej nawilża niż ta maska, a powinno być odwrotnie, ponieważ maski zazwyczaj mają silniejsze działanie niż jakieś tam kremy.

Moja ocena:
1/5

Pomimo, że Efektima ma wiele dobrych maseczek do twarzy, to jednak ze stopami sobie nie radzi. Także nie polecam tego produktu nikomu, no chyba że ktoś chce się pobawić z kremowymi specyfikami nie dającymi efektów.

Pozdrawiam,
Paulaaa

7 komentarzy:

  1. mam identyczne wrażenia jak Ty... i ten okropny zapach... brrr ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam peelingi z Perfecty jeśli chodzi o stopy. Dostępne w Rossmanie. Ja byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znam peelingi z Perfekty, ale chciałam spróbować coś nowego i jednak na dobre mi to nie wyszło ;)

      Usuń
  3. Mi też do gustu przypadła Perfecta, zdecydowanie nie mam ochoty na próbowanie peelingu opisanego w tej notce :/

    OdpowiedzUsuń
  4. no ale jak peeling enzymatyczny na mieć drobinki ?! ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. zauważyłam, że w produktach tego typu generalnie niezależnie do firmy peelingi niedomagają, natomiast kremy/balsamy do stóp dołączone do takiego zestawu działają bardzo dobrze- mocno nawilżają i odżywiają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat jakiegoś mocnego nawilżenia niestety nie było :D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa