wtorek, 18 czerwca 2013

MASKUJEMY NIEDOSKONAŁOŚCI Z KOREKTOREM MISS SPORTY

Dziś przedstawiam mój ulubiony płynny korektor, który pomógł mi w wielu sytuacjach i jest nieodzownym elementem mojego makijażu. Oto LIQUID CONCEALER od MISS SPORTY, czyli korektor w płynie z witaminami C i E. Oczywiście w wersji 001 Light.



Cena: ok. 10 zł/ 6 ml
Zakupiłam go w Rossmanie przy okazji promocji -40% za 6,59 zł.



Opis z Wizażu:
Lekki korektor w płynie, z witaminami E i C (by pielęgnować skórę) Nadaje się zarówno pod oczy jak i do maskowania niedoskonałości cery. 
W Polsce dostępny w dwóch odcieniach.



Opakowanie i konsystencja:
Plastikowe przezroczyste opakowanie ze srebrnymi napisami. Zakrętka w kolorze perłowym z lekko włochatym aplikatorem. 
Konsystencja płynna, ale nie za rzadka. Jak już wspomniałam kolor prezentowanego tutaj produktu to numer 001 LIGHT.



Moja opinia:
Uwielbiam go ponieważ doskonale kryje wszelkie niedoskonałości takie jak pryszcze, przebarwienia i pęknięte naczynka. Idealnie stapia się ze skórą i nie tworzy plam oraz długo się utrzymuje, także nie muszę non stop go poprawiać. Ponadto nie przesusza miejsc w których został zaaplikowany. Jeżeli chodzi o aplikator, to raczej z niego nie korzystam, ponieważ nakładam korektor palcami na niepożądane problemy i wklepuję. Jedyne miejsce, na które raczej go nie używam to moje mega cienie pod oczami, ponieważ tutaj akurat sobie nie radzi, ale od tego mam inny korektor w kremie. Jest to już moje trzecie opakowanie, także spokojnie mogę go polecić ponieważ jest naprawdę bardzo skutecznym produktem.

Moja ocena: 
5/5

Pozdrawiam 
Paulaaa

7 komentarzy:

  1. Oo, właśnie poszukuję jakiegoś korektoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam go, a mam w planach kupić jakiś korektor :)


    Pozdrawiamy, obserwujemy i zapraszamy www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale zapamiętam go sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiscie sie zgrałyśmy ;) i oby dwoe go chwalimy- czyli musi być dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa