poniedziałek, 3 czerwca 2013

SCRUB DO STÓP, KTÓRY NIE ZŁUSZCZA

Jak już pisałam we wcześniejszych postach marka Green Pharmacy ma bardzo dobre kosmetyki, ale są wyjątki. Ostatnio zawiodłam się na SCRUBIE DO STÓP - OLEJEK JODŁY I MORELI - GREEN PHARMACY, który prezentowałam wam w jednym z postów majowych nowości. Kupując ten specyfik oczekiwałam w miarę fajnych efektów, a tu wyszło, jak wyszło.




Cena: 5,49 zł/100 ml

Od producenta:
Scrub dzięki polerującym właściwościom mielonych pestek moreli czyni skórę stóp miękką i gładką. 
Skutecznie złuszcza zrogowaciałe tkanki naskórka stymulując odnowę skóry. Preparat zapewnia mikro masaż stóp co polepsza przyswajanie przez skórę bogatej gamy substancji odżywczych zawartych w preparacie. Usuwa zmęczenie i uczucie dyskomfortu w stopach spowodowane zgrubieniami i odciskami. Zapewnia przyjemne odczucie chłodu i świeżości.
Składniki: Olejek morelowy, mielone pestki moreli, olejki eteryczne jodły i drzewa herbacianego, kwasy owocowe, mentol, kamfora.

Sposób użycia:
Nałożyć na wilgotną skórę stóp i masować przez ok. 3-4 minuty, a następnie zmyć ciepłą wodą. Po zastosowaniu zaleca się użycie odpowiedniego kremu do stóp z serii Green Pharmacy.

Skład: 
Aqua, Mineral Oil, Monoglycerides, Glycerin, Stearic Acid, Isopropyl Myristate, Apricot Cernels Powder, Apricot Oil, Cetostearyl Alcohol, Calicylic Acid, AHA, Carbomer, Carbamide, Menthol, Parfum, Tea Tree Essential Oil, Camphor, Fir Essential Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, TEA, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben.
Opakowanie, konsystencja i zapach:
Poręczna tubka w kolorystyce żółto, zielono-brązowej wykonana z miękkiego plastiku z zakręcaną zakrętką. Konsystencja biała kremowa z małą ilością drobinek złuszczających ze zmielonych pestek moreli. 
Zapach delikatny kremowy z lekką nutą kamfory.



Moja opinia:
Scrub jest po to żeby złuszczać, a szczególnie stopy potrzebują porządnego złuszczania. Ten produkt może co najwyżej połaskotać. Ilość drobinek złuszczających wynosi ok. 20% w stosunku do całego opakowania, więc to nie czyni z niego dobrego ścieraka. Rozumiem, że GP chciało uczynić ten scrub naturalnym, poprzez użycie w nim zmielonych pestek moreli, ale to za mało i przydałoby się coś jeszcze z bardziej ostrzejszą strukturą. Pomimo tej jednej "OGROMNEJ" wady, produkt ma pewne zalety. Scrub ma właściwości nawilżające, ze względu na swoją kremową konsystencję i nie pieni się tak jak niektóre peelingi do stóp. Ponadto fajnie odświeża i odpręża. Ze względu na jego właściwości bardziej pasuje mi on na maseczkę, aniżeli na scrub. Jeżeli ktoś potrzebuje ścieraka do stóp to nie polecam. Jedynym ratunkiem dla niego jest stosowanie w połączeniu z jakimś dobrym peelingiem do stóp.


Moja Ocena:
2/5

Pozdrawiam
Paulaaa

3 komentarze:

  1. Szkoda, że słabo radzi sobie ze złuszczaniem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za recenzję, właśnie poszukuję jakiegoś scrubu, więc jeden mniej do wyboru ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jak u mnie z Barwą i jej peelingiem, do codziennej pielęgnacji-może być, ale typowego złuszczania nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa