wtorek, 18 czerwca 2013

URODZINOWY SHINYBOX CZERWIEC 2013

Czerwcowego Shinybox'a dostałam dziś stosunkowo późno, bo dopiero po 17. Czekałam cały dzień z wielką niecierpliwością, ale już mam go w rękach i już prezentuję zawartość urodzinowego boxa, który przeszedł niezwykłą metamorfozę ze względu na kolorystykę pudełeczka.



A oto co znajdziemy w środku:



Bardzo mnie cieszy fakt, że tym razem dostaliśmy aż 4 pełnowymiarowe produkty, jedną miniaturę oraz słodki i niezwykle przydatny gadżet do torebki.


1. ORGANIQUE - Odświeżający krem do stóp - Hydramax&Tymianek Szałwia

PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY!!!



Cena: 27 zł/75 ml

Opis:
Bogaty w naturalne wyciągi krem do stóp wykazuje działanie antyseptyczne, przeciwpotne i odświeżające. Długotrwale nawilża, wygładza i odżywia skórę, bez uczucia lepkości. Zapobiega pękaniu pięt. 


2. KMS CALIFORNIA HAIRSPRAY - Spray odświeżający

MINIATURA



Cena za pełny produkt: 87 zł/250 ml
Przybliżona cena za miniaturę: ok. 26 zł/75 ml

Opis:
Kosmetyk dla każdego, kto chce na sucho oczyścić włosy i nie zburzyć fryzury. Absorbuje nadmierną ilość sebum i dodaje fryzurze trwałości na kolejny dzień. Idealny dla szybkiego odświeżenia fryzury oraz pomocny między myciem włosów. Zawiera specjalną mąkę ryżową - to właśnie ona pochłania sebum i dodatkowo tworzy teksturę.


3. DERMO PHARMA - Maska kompres 4D

PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY!!!



Cena: 6,99 zł/21 g

Opis:
Intensywne nawilżenie i dotlenienie.
Hydroodnowa komórkowa.
Problem skóry: odwodnienie, utrata elastyczności, szorstkość, napięcie, podrażnienie
Dla jakiego wieku:           
< 20 25 30 35 40 45 50 55 60 65 >


4. GREEN PHARMACY - Peeling do ciała
PEELING CUKROWO-SOLNY - Olej arganowy i Figi

PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY!!!



Cena: 16 zł/300 ml

Opis:
Naturalne kryształki cukru i soli. Oczyszczanie, pielęgnacja, orzeźwienie, aromat, relaks dla ciała i zmysłów. Delikatne  złuszczanie naskórka, poprawa mikrokrążenia. Gładka i miękka skóra. Olej arganowy i ekstrakt figowca chronią młodość skóry, poprawiają nawilżenie i odżywienie.


5. PAESE - Szminka w płynie Manifesto

PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY!!!



Cena: 17,90 zł/6 ml

Opis:
Łączy w sobie silne krycie pomadki i łatwość aplikacji błyszczyka. Głębokie, czyste pigmenty zapewniają widoczny kolor. Zawarty w szmince koktajl witaminy A, E, C wspomaga odżywienie i pielęgnację ust.



A teraz prezenciki:
Coś co na pierwszy rzut oka przypomina pendrive:



Okazuje się być pilniczkiem 4 w 1:



Kupony rabatowe:



HEPPIN.com - 25 zł rabatu przy zakupach na kwotę 150 zł
ekobieca.pl - 5% rabatu na zakupy w sklepie internetowym
Spis produktów z pudełka:



Podsumowanie:
Wartość pudełka: 93,89 zł
W tym miesiącu nie mam żadnych zastrzeżeń - wszystkie produkty są w 100% trafione, włącznie z kolorem szminki. Scrub GF już od dawna planowałam zakupić, a tu niespodzianka. Kremów do stóp nigdy za wiele, a ten spray odświeżający bardzo ciekawy. Na początku myślałam, ze to po prostu suchy szampon, ale on jest całkowicie bezbarwny i ma smakowity zapach. Maseczka też się bardzo przyda, a pilniczki cudne i poręczne. Shiny się popisało i mam nadzieję, że już tak zostanie.

Moja ocena: 
5/5

I jak wam się podoba?

5 komentarzy:

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa