niedziela, 2 czerwca 2013

VERONA - KREM BAMBUS & MLEKO RYŻOWE

Dzisiaj o KREMIE DO TWARZY I CIAŁA BAMBUS I MLEKO RYŻOWE - WYGŁADZAJĄCO-UELASTYCZNIAJĄCYM firmy VERONA
Dostałam go przy zakupie kremu Papaja i Granat z tej samej serii, który pojawił się w majowym denku. 
Kosmetyk ten pomimo swojego podwójnego zakresu stosowania - twarz i ciało - stosuję tylko do ciała, ponieważ na twarz wolę stosować kremy tylko do tego przeznaczone
Już na wstępie  mogę powiedzieć, że jest bardzo średni i mam mieszane odczucia odnośnie jego działania.

Krem prezentuje się tak:



Cena regularna: ok. 8 zł/250 ml



Od producenta:
Delikatny krem wygładzający i uelastyczniający idealny do codziennej pielęgnacji zarówno twarzy jak i całego ciała. Specjalnie dobrana kompozycja ekstraktu z bambusa i mleka ryżowego zapewnia Twojej skórze wspaniałą ochronę oraz działa przeciwzapalnie. Krem łatwo się rozprowadza i pozostawia Twoją skórę aksamitnie gładką.
Przebadany dermatologicznie.

Skład:
Aqua (Water), Cethyl Alcohol (and) Stearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Propylene Glycol, Bambusa Arundinacea Leaf Extract, Oryza Sativa Extract, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Helianthus Annus Seed Oil, Parfum (Fragrance), Panthenol, Sodium Polyacrylate, Allantoin, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Disodium EDTA, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Rosmarinius Officinalis Leaf Extract, Alpha Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional (Lilial), Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Hydroxy-methylpentyl-cyclohexenecarboxaldehyde, Linalool




Opakowanie, konsystencja i zapach:
Poręczny plastikowy biały słoiczek z czarną nakrętką. Konsystencja kremowa, średnio gęsta w kolorze białym. Zapach bardzo delikatny, lekko słodkawy i przyjemny.



Moja opinia:
Jak już pisałam powyżej krem nie ma cudownych właściwości i według mnie jest średni w porównaniu do innych kremów do ciała dostępnych na rynku. Jego działanie powinno być wygładzająco-uelastyczniające, a w zasadzie wygładza odrobinę i nie zauważyłam uelastyczniających efektów. Nawilżenie też nie jest zbytnio zauważalne. Krem dobrze się rozprowadza, ale długo się wchłania. To co mi się w nim podoba to ten delikatniutki zapach, który jest bardzo przyjemny. Wydajność kremu jest średnia - przy prawie codziennym stosowaniu starcza na niecałe 2 tygodnie. Ponadto jego skład bardzo razi w oczy. Producent umieścił na opakowaniu znaczek informujący, że składniki produktu zostały wyselekcjonowane w zgodzie z naturą i oczywiście mamy tutaj: ekstrakt z liści bambusa, ekstrakt z ryżu siewnego, olej z nasion słonecznika oraz ekstrakt z rozmarynu lekarskiego, ale te 5 parabenów w składzie i wszelakiego rodzaju alkohole zniechęcają.

Moja Ocena: 
2,5/5


Pozdrawiam
Paulaaa

2 komentarze:

  1. Tej firmy jeszcze nie znam, dopiero nie dawno kupiłam pierwsze kosmetyki z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak na razie wypróbowałam tylko dwa kremy do ciała z Verony, ale może jeszcze coś w przyszłości zakupię ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa