czwartek, 29 sierpnia 2013

nails inc. Brook Street + ciapki


Postanowiłam poćwiczyć swoją niezręczną rękę i zacząć eksperymenty z wzorkami na paznokciach. Jak na razie jestem świeżakiem w zdobieniu paznokci, ale staram się... Dziś o lakierze, który znalazł się u mnie za sprawą lipcowej edycji Glossybox, czyli koralowym Brook Street marki nails inc. London. Oraz o małych ulepszeniach w postaci ciapek :)




Kolor lakieru - lekko różowy, lekko pomarańczowy, odcień koralu - jest bardzo efektowny i pięknie prezentuje się na paznokciach. Pędzelek jest bardzo poręczny, co ułatwia aplikacje lakieru. Konsystencja bardzo dobra, a pełny efekt krycia uzyskamy po nałożeniu dwóch warstw.
Cena lakieru może przerażać, ponieważ 10 ml kosztuje ok. 55 zł. Dlatego cieszę się, że dzięki GB mam okazję wypróbować chociaż miniaturkę (4 ml) tego cudeńka, bo sama bym na pewno aż tyle na lakier nie wydała.

Dzisiejszymi pomocnikami w ubarwieniu koralowego Brook Street są:



Lovely Gloss Like Gel - Nr 100
Manhattan Quick Dry 60 Seconds - Nr 1
Wibo Art Liner - czarny

Ja tu gadu gadu, a Wy pewnie zastanawiacie się co z tego wyjdzie. No to do dzieła. Oto efekty mojej niezręcznej ręki:



Trochę naciapciałam tu i tam i wyszło takie coś - ni to listki, ni to panterka, więc po prostu ciapki.





No i jak Wam się podoba ten mój "ciapkowy" mani?



Kochani przypominam o rozdaniu!!!

Macie jeszcze 3 dni na zgłoszenia :)


Pozdrawiam
Paulaaa

11 komentarzy:

  1. wcale nie widać, że nie masz wprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ale nie jest to mistrzostwo, muszę jeszcze popracować nad tym :D

      Usuń
  2. Ciapkowy nie ciapkowy, całkiem zręczna jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :D Tak to moje własne :D Na Amerykanistyce głównie uczy się literatury, sztuki, filmu,polityki, historii amerykańskiej, ale mój kierunek jest także połączony z elementami reklamy i mass media :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszło:) bardzo fajny ten lakier, dość długo się utrzymuje, tylko wielka szkoda że taaki drogi

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się efekt :) jest taki twórczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. zdobienie na pazurkach jest niesamowite. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie Ci te ciapki wyszły :)nie to co moje ostatnie "kropki" ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie tam ja nie widzę, żeby nie było wprawy :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa