wtorek, 13 sierpnia 2013

FJ BOX SIERPIEŃ 2013 - BIŻUTERYJNY BOX

Witam Moi Drodzy,

 Znowu Was pozostawiłam na parę dni bez postów, ale nie mam zbytnio wytchnienia w te wakacje. Dziś wyjątkowo nie-kosmetycznie, czyli o nowości na naszym rynku jaką jest biżuteryjny box - 

FJ BOX (Fashion Jewellery Box). Idea tego rodzaju boxa jest bardzo podobna do naszych pudełek kosmetycznych takich jak Glossybox lub Shinybox, tylko zamiast kosmetyków dostajemy 5 biżuteryjnych cudeniek. 



A oto zawartość pierwszego pudełeczka:




Przepiękny zestaw wykonany z malutkich koralików: 
NASZYJNIK ORAZ BRANSOLETKA



KOLOROWE KOLCZYKI WISZĄCE



CZARNE KOLCZYKI z plastikowym sztyftem



PIERŚCIONEK



KOSZT PUDEŁKA to 49,99 zł

Więcej info znajdziecie na stronie:




Jak wam się podoba takie pudełeczko?

Pozdrawiam
Paulaaa







16 komentarzy:

  1. Ciekawe ;) Jednak nie dla mnie, ponieważ mam bardzo mało biżuterii i zupełnie wystarczają mi tylko dwie, małe, świecące kuleczki, które pasują do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam, tutaj można wygrać -
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=643501629006977&set=a.331507310206412.83177.224378800919264&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam pojęcia, że istnieje taki biżuteryjny odpowiednik Shinybox/ Glossybox ;)
    całkiem ładna jest jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się dowiedziałam o nim tydzień temu, ponieważ jest to całkiem nowa firma, a pudełko sierpniowe jest pierwszym pudełkiem :D

      Usuń
  5. wow ale cuda:) naszyjnik i bransoletka są rewelacyjne...

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaa jaki wielki pierścień :D ale ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem fanką biżuterii, na co dzień noszę tylko srebrny łańcuszek :) ten zestaw z koralików, a w sumie sama bransoletka, bardzo mi się podoba. a pierścień jest ogromny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria. Jestem ciekawa bardzo jak leży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę tandetna ta biżuteria, ja bym nie zamówiła pudełka z biżuterią, bo nie zawsze ktoś trafi w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa biżuteria i fajny pomysł, ja mam swój ulubiony zestaw biżuterii i nie mam potrzeby go powiększać, ale mam nadzieję, że kolejne pudełka przyniosą Ci radość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie zatrzymałam się na jednym :D Kupiłam na próbę ;)

      Usuń
  11. ciekawa bizuteria i jeszcze w kolorach idealnych na lato :)))
    bede cie obserwowac :))
    jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam, ale moze znajdziesz cos dla siebie.. ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny zestaw, ale też duże ryzyko, ze coś się nie spodoba

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa