sobota, 17 sierpnia 2013

MINI ROZDANIE (Zakończone)


Rozdanie zakończone

Moi Drodzy, 
zgodnie z obietnicą zapraszam was na mini rozdanie zestawu do pielęgnacji stóp. Pomimo, że lato niedługo dobiegnie końca, nie należy zapominać o prawidłowej pielęgnacji Waszych stópek. Aby Was do tego zmotywować, przygotowałam bardzo ciekawą nagrodę:




W skład nagrody wchodzą:


BOOTS Scrub do Stóp - Gorgeous Feet
(50 ml)

Bogaty peeling do stóp został opracowany specjalnie, aby dbać o skórę stóp. Jest to pierwszy krok, do natychmiastowego efektu zmiękczonej i wygładzonej skóry. Używany w wannie lub pod prysznicem, dzięki drobinkom z pestek moreli i łupin orzecha intensywnie wygładza szorstkie i suche obszary.






BAYLIS & HARDING Mleczko do Stóp 
Sweet Mandarin & Grapefruit (50 ml)

Co jakiś czas nasze stopy zasługują na odrobinę relaksu, dlatego też Baylis & Harding wykorzystuje najlepsze składniki relaksujące i odprężające. Odpręż swoje stopy podczas masażu mleczkiem Słodka Mandarynka i Grapefruit. Twoje stopy będą ukojone, odświeżone i całkowicie rozpieszczone!!!








DONEGAL Komplet do Manicure i Pedicure KISS KISS
(7 elementów + etui)

Zestaw składa się z:
- pilniczka papierowego
- obcinacza do paznokci
- kopytka/odpychacza do skórek
- radełka do skórek
- separatora do stóp x 2
- szczoteczki do paznokci
Komplet akcesoriów zamknięty w etui z plastiku. 
Wymiary etui: 120 x 70 mm.
Akcesoria posiadają małe gabaryty, dzięki czemu mieszczą się bez problemu w damskiej torebce.


A oto zasady:

Jedynym warunkiem koniecznym do wzięcia udziału jest:
- bycie publicznym obserwatorem mojego bloga oraz podanie adresu mailowego w formularzu poniżej

KOCHANI SPRAWDZAJCIE DOKŁADNIE CZY KLIKNĘLIŚCIE PRZYCISK "DOŁĄCZ DO TEJ WITRYNY", bo już widzę parę problemów.

Oczywiście będzie mi bardzo miło jeżeli umieścicie info o rozdaniu u siebie na blogu, ale nie jest to warunkiem koniecznym.

Zgłoszenia osób, które uciekły z listy obserwujących po poprzednim rozdaniu nie będą brane pod uwagę.

Regulamin:
1. Organizatorem oraz fundatorem nagród jestem ja, prowadząca blog: 
bandf-city.blogspot.com
2.Wszystkie nagrody są nowe.
3. Rozdanie trwa od 17.08 do 31.08.2013 roku do godz. 23:59.
4. W ciągu 5 dni od zakończenia rozdania zostanie wybrany zwycięzca poprzez maszynę losującą.
5. Szczęśliwiec zostanie  poinformowany mailowo o wygranej (będzie również  info na moim blogu)
6. Wygrana osoba ma 3 dni od ogłoszenia wyników na kontakt ze mną w przeciwnym razie zostanie wylosowana kolejna osoba z listy uczestników - mail kontaktowy: bandf.city@gmail.com
7. Uczestnikami rozdania mogą być osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców na podanie adresu w przypadku wygranej.
8. Opłatę za przesyłkę pokrywa organizator, czyli ja - tylko na terenie Polski.
9. W rozdaniu można brać udział jeden raz.
10. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
11. Biorąc udział w rozdaniu akceptujesz regulamin i zasady wyżej wymienione
12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).


Życzę powodzenia!!!

Pozdrawiam

Paulaaa

39 komentarzy:

  1. Zgłoszone pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zgłosiłam! :) Życzę wszystkim powodzenia, a szczególnie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszona :) w linijce o baner/notkę dałam link do udostępnienia na FB ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Już ;)

    Nie jestem pewna czy dobrze napisałam link do bannera, więc napiszę go tutaj:

    theonlysuch.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłosiłam sie ale nie wiem jak podpisac sie blogiem więc obserwuję jako ja a mój blog to http://shamballaworld.blogujaca.pl/category/cyrkonie-svarowskiego/.
    W sumie jak by ktos mi podpowiedział jak logowac się w takich przypadkach to byłoby fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cholercia i zapomniałam czy brałam tutaj udział :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki, nigdy nie miałam z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłane ;) świetne nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa