wtorek, 20 sierpnia 2013

Co nowego?! Niekosmetycznego...


Dzisiaj na szybko chwalę się co ostatnio wpadło w moje łapki. Yankee Candle opanowało świat, więc i ja stałam się posiadaczką przepięknie pachnących wosków.


YC zakupiłam w sklepie internetowym Candle Room po promocyjnej cenie 4 złotych i z bardzo tanią wysyłką w wysokości 6 zł.


Kominek złowiony w NANU NANA, również w promocji za 7,90 zł. Mam nadzieję, że troszkę się nim nacieszę.










Jak na razie zaczynam od tej małej grupki sześciu wosków:



Szczerze powiedziawszy, wybierałam zapachy w ciemno, ale na "pierwszy węch nosa" zapachy mi przypasowały. Na pewno wkrótce napiszę o poszczególnych zapachach coś więcej.

Na koniec chwalę się moją NEONÓWKĄ z C&A:



Mam nadzieję, że Was nie oślepiła ;)

Cena: 34,90 zł (w promocji, przeceniona z ok. 69 zł)
Mała, ale pojemna. Idealna na imprezy lub małe wypady na miasto. Zawsze marzyłam o takim "oczojebnym" neonku i się w końcu udało.

Przepraszam, że dzisiaj tak króciutko, ale mam dużo na głowie.
Pozdrawiam
Paulaaa 

15 komentarzy:

  1. króciutko ale na tmeat :)
    jak poużywasz kominka to daj znac,czy sie sprawdza,bo do jakosci nanu nana to nie jestem do konca przekonana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tak na początek przygody z woskami zależało mi na jakimś tanim kominku :) Może długo nie pociągnąć, ale dam znać jak się go użytkowało i ile pożył :D

      Usuń
  2. hihi sama chcę zakupić troszkę tych wosków :D super torebka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo zwlekałam,aż znalazłam je w promocji;)

      Usuń
  3. prześliczny ten kominek. lubie turkusowy kolor. torebka tez bardzo ładna malinowa

    OdpowiedzUsuń
  4. skusiłam się i ja na woski za 4zł :) mam nadzieję, że paczka przyjdzie w miarę szybko. ja postawiłam na bardziej jesienne zapachy, bo już mi do jesieni tęskno, a kilka jeszcze letnich wosków mam :) kominek bardzo ładny!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kominek i "neonówka" :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa