piątek, 26 kwietnia 2013

Paczuszka od Silcare

Dziś odebrałam na poczcie paczkę od Silcare (http://nails.silcare.com). Zamówiłam sobie Oliwkę The Garden of Colour oraz Maskę do Włosów nawilżającą UNIQE - HYDRO. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się na tymi dwoma produktami i akurat udało mi się trafić na dzień darmowej wysyłki. I oto są moje nowe perełki do wypróbowania.




Oliwka do skórek i paznokci The Garden of Colour Orange Mango 15 ml


Cena: 6,99 zł

Od producenta: 
OLIWKI THE GARDEN OF COLOUR
Niezwykle intensywne zapachowo oliwki do pielęgnacji płytki paznokcia i skórek. Wpisują się w szeroką gamę produktów dla profesjonalistów, ale również dla każdego, kto ceni sobie szczególnie wysoką jakość. 
Bogate są w witaminy A, E, C, B1, B5, B7, H, PP oraz olej mineralny. Zapobiegają utlenianiu a także odpowiedzialne są za właściwe wygładzenie. Idealnie nadają się do polerowania naturalnej i sztucznej płytki paznokcia. Do codziennego stosowania.

Pierwsze wrażenia:
- bardzo fajny zapach
- sposób aplikowania: pipeta
- po pierwszej aplikacji efekty nawilżenia są widoczne

UNIQE - HYDRO Maska do włosów nawilżająca o czekoladowym zapachu  200 g



Cena: 11,50 zł
Jest jeszcze wersja 400 g w cenie 15 zł.

Od producenta:
Czekoladowa maska Uniqe - HYDRO głęboko i intensywnie regeneruje włosy i skórę głowy.
Sprawia, że Twoje włosy stają się silne i odżywione.
Zawarty w niej olej kakaowy aktywnie wygładza i nadaje włosom zdrowy wygląd. Sprawia, że włosy są pielęgnowane w najlepszy możliwy sposób i chronione przed zewnętrznymi wpływami.
Regeneruje włosy po niszczących zabiegach fryzjerskich. Doskonale nawilża je i jednocześnie otacza ochroną.
Eliminuje zjawisko rozdwajania się końcówek oraz zapobiega łamaniu i puszeniu się włosów.

Pierwsze wrażenia:
- smakowity zapach - przypomina mi budyń czekoladowy, gdyby nie jasny kolor
- konsystencja typowo maskowa (budyniowa)
Dogłębniejsza recenzja produktów już wkrótce!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa