wtorek, 30 kwietnia 2013

BLOKUJEMY z Ziaja

Dzisiaj także parę słów o Blokerze firmy Ziaja, ponieważ przetestowałam już trochę ten kosmetyk i chciałabym się podzielić spostrzeżeniami na jego temat. 



Cena: 5,99 zł (w Cosmedica)
Pojemność: 60 ml



Parę słów od producenta:

regulator pocenia 

DZIAŁANIE BLOKUJĄCE
• skutecznie redukuje nadmierne pocenie
• ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu
• zapewnia długotrwałe uczucie świeżości

Bez zapachu
Nie zawiera parabenów
Nie zawiera alkoholu
Nie zawiera barwników

Dla kogo :
dla niego
dla niej

Sposób użycia:
Używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.

Skład: 
Aqua, Aluminium Chloride, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, Potassium Sorbate

MOJA OPINIA:
Bloker ma swoje plusy i minusy. Po pierwsze rzeczywiście działa, nawet w najbardziej stresujących sytuacjach i za to jest u mnie numerem jeden jeżeli chodzi o blokowanie nadmiernej potliwości. Ponadto po dwóch miesiącach stosowania nie mam już nieprzyjemnych sytuacji, a mój problem zaczyna znikać. Jednak stosując go trzeba trochę pocierpieć, ponieważ:
1) długo schnie
2) wywołuje lekkie swędzenie (ja akurat mam wrażliwą skórę)
3) skóra jest nieco przesuszona

Żeby nie było nieporozumień - Bloker nie jest antyperspirantem, tylko raczej preparatem do stosowania góra dwa razy w tygodniu.

MOJA OCENA:
4/5

PODSUMOWANIE:
Jeżeli komuś zależy na tym, żeby pozbyć się problemów z nadmierną potliwością niskim kosztem i z niezbyt wielkimi minusami to jak najbardziej polecam ten produkt !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa