środa, 9 października 2013

Pianka pod prysznic Wellness & Beauty... Hit, czy Kit?!


Pianki pod prysznic są jak dla mnie nieco dziwacznymi produktami. Jest to coś nowego i wymyślnego, ale czy rzeczywiście się sprawdza? Nie mam dużego doświadczenia z tego typu kosmetykami, ale jako że uwielbiam pianki do twarzy, to skusiłam się na tego cudaczka, czyli Rossmanowski Wellness & Beauty - Żel pod prysznic w piance, Wanilia i kwiat jabłoni.




Cena: ok. 11 zł/150 ml
Dostępność: Drogerie Rossman



Opis produktu:
Innowacyjny żel pod prysznic w formie pianki, który w sposób natychmiast odczuwalny pielęgnuje skórę, nadając jej aksamitną gładkość. Wyjątkowa kombinacja zapachowa wanilii oraz kwiatu jabłoni dostarcza zmysłom dodatkowej rozkoszy oraz dawkę owocowej energii. Ciało po zastosowaniu żelu będzie odprężone, a skóra  stanie się elastyczna, napięta i aksamitna w dotyku. 
Edycja limitowana.


Opakowanie, zapach i konsystencja:
Opakowanie podobne do dezodorantów w sprayu w kolorystyce różowo-białej. Zapach jest kuszący, ja go porównuje do gotowanego jabłuszka z nutką wanilii. Konsystencja kosmetyku identyczna jak u pianek do golenia w kolorze białym.


Moja opinia:
Hmm... Żel pod prysznic w piance jest dziwny i nie zachowuje się tak samo jak pianki do mycia twarzy, a akurat takiego efektu oczekiwałam. Szczerze powiedziawszy podczas używania kosmetyku miałam wrażenie jak bym się myła pianką do golenia, ponieważ specyfik ten nie zmienia tak łatwo konsystencji i nie pieni się. Więc to trochę dziwne uczucie, ale właściwości myjące można uznać za całkiem dobre i żel bardzo delikatnie obchodzi się ze skórą - nie wysusza i nie podrażnia. Największym atutem pianki jest chyba zapach, który urzekł mnie swoją "smakowitością", jednak jest on zbyt delikatny, żeby nasza skóra nim pachniała po kąpieli. Odkąd kupiłam ten żel to częściej zdarza mi się go używać jako piankę do golenia - tutaj sprawdza się idealnie - aniżeli jako kosmetyk do mycia pod prysznicem. Ponadto jakiś szczególnych właściwości odżywczych pianki nie zauważyłam.Wymyślny kosmetyk, ale oczekiwałam czegoś innego. 

Ocena:
3/5

A Wy już wypróbowałyście takie typu kosmetyki?
Jak wrażenia? 
Może macie jakieś inne godne polecenia żele w piance? 

Pozdrawiam
Paulaaa

18 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie miałam przyjemności zapoznania się z nią;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie to taki gadżet, bardziej jako odskocznia od zwykłego żelu ale wydaje mi się, że cena jest zawyżona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś skusiłam się na taką piankę, ale tak jak piszesz konsystencja jest dziwna i nie do końca byłam przekonana czy ciało jest odpowiednio umyte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale jakoś mnie nie kusi, chyba bym się dziwnie czuła myjąc ciało pianką :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszę słysze o takim produkcie, hmmm kojarzy mi się z piankami do golenia, jakoś mnie nie kusi bo rzadko biorę prysznic, wolę typowe maczanie się w wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę ją wreszcie wyciągnąć z zapasów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Z czystej ciekawości chciałabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. śmieszny wynalazek, nie wiem czy czułabym się domyta :) choć pianki Organique uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej piance nie słyszałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zostanę tylko przy piankach do twarzy :P:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej... czego to nie wymyślą...

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie próbowałam żadnej pianki pod prysznic ale po tym co przeczytałam skuszę się spróbować tym bardziej że cenna nie wysoka

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, ale widzę, że chyba nic nie straciłam.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa zapachu, ale jako specyfik do mycia mnie nie przekonała ta pianka ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie dziwny trochę produkt. Aerozol pod prysznic? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. O tym jeszcze nie słyszałam.. :)
    Jakoś chyba nie przekonałabym sie do tego typu produktów, pianka zawsze kojarzy mi się z goleniem i włosami :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa