piątek, 18 października 2013

Think Pink - Shinybox Październik 2013


Witajcie Moi Drodzy,
Na początku chciałabym Was przeprosić za długie nieobecności i zaniedbania na blogu, ale w natłoku wielu spraw na głowie ciężko mi było zmobilizować się do pisania postów i zaglądania do Was. Ale już wracam i obiecuję poprawę. Dzisiaj tradycyjnie, czyli prezentacja październikowej edycji Shinybox o motywie przewodnim "THINK PINK". W tym miesiącu zupełnie nowy design pudełeczka, które bardzo przypadło mi do gustu. Zawartość według mnie może nie należy do najlepszych i zazdroszczę osobom, które posiadają subskrypcję, gdyż dostały dwa dodatkowe produkty, czyli elegancki pędzel od Pixie i zestaw próbek produktów dr. Taffi. No cóż, mówi się trudno. A teraz przejdźmy do prezentacji zawartości pudełeczka.


Think Pink!
Czym jest kobiece piękno? Piękno kobiety, to głównie sztuka życia. Pewność siebie, optymizm i świadomość swojej wartości. Atrakcyjna kobieta, jest kobietą spełnioną, która sama ze sobą czuje się dobrze.
Pudełko ShinyBox Październik 2013 to unikalny zestaw kosmetyków, dzięki któremu odkryjesz na nowo piękno kobiecego świata.


ORGANIQUE - Hot&Spicy Płyn do kąpieli
Produkt pełnowymiarowy


Cena: 21,90/125 ml
Aromatyczny płyn do kąpieli o zapachu soczystych pomarańczy, odrobiny ostrego chili i przypraw. Intensywnie nawilża i odżywia ciało. Sprawia, że kąpiel staje się wyjątkowym doznaniem.

THE BODY SHOP - Maska do twarzy z wit. E
Produkt pełnowymiarowy


Cena: 10 zł/6 ml
Intensywnie nawilżająca maseczka do każdego rodzaju cery. W swoim składzie zawiera dużą dawkę witaminy E, wyciąg z pszenicy i olej sojowy. Świetnie nawilża, wygładza i ujędrnia skórę, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki.

SYIS - Płatki pod oczy
Produkt pełnowymiarowy


Cena: 26 zł/1 opakowanie
Płatki pod oczy z efektem botoxu likwidujące zmarszczki mimiczne. Dodatkowa zawartość rumianku, kwasu mlekowego i glikolowego oraz wit. C rozjaśnia cienie pod oczami. Płatki idealnie nadają się do zastosowania przed "wielkim wyjściem".

SECHE VITE Top Coat - Odżywka do paznokci
Miniatura 3,6 ml


Cena za pełnowymiarowy produkt: 34 zł/14 ml
Szybkoschnący lakier ochronny o specjalnie opracowanej formule, która przenika przez wszystkie warstwy manikiuru i błyskawicznie je wysusza, tworząc wytrzymałą warstwę ochronną o wysokim połysku.

GOLDWELL - Balsam na włosy 60-sekundowy
Miniatura 50 ml


Cena za pełnowymiarowy produkt: 64 zł/200 ml 
Bestseller światowej klasy, balsam regenerujący włosy do 100% w 60 sekund. Odbudowuje nawet poważnie uszkodzone struktury włosów głęboko od wewnątrz. Zapewnia imponującą elastyczność i połysk.

FULL OF FASHION - Zestaw dwóch bransoletek
Cena: 30 zł/2 szt.


Koronkowe bransoletki, które w krótkim czasie szturmem podbiły świat. Uwielbiane również przez gwiazdy. Są niezbędnym elementem modnej stylizacji.

PREZENT:
FLOSLEK - Szampon dermatologiczny Elastabion przeciwłupieżowy
Saszetka 2x8 ml


Cena za pełnowymiarowy produkt: ok. 18 zł/150 ml
Specjalistyczny szampon nowej generacji oparty na Elastab HP 100 (Diizotonian heksamidyny). Skutecznie i długotrwale usuwa łupież suchy i pstry.

Oraz makulatura:
- ulotka informacyjna z opisem produktów znajdujących się w pudełku
- ulotka Dbam o siebie, czyli instrukcja badania piersi
- kupon zniżkowy na Shinybox 10 %
- kupon zniżkowy w sklepie mineralnie.pl - 10 % rabatu na wszystkie produkty oraz prezent w postaci podkładu mineralnego przy zamówieniach za minimum 39 zł - ważny 14 dni

Moja opinia:
Pudełko jest całkiem bogate w ilość produktów, jednak strasznie razi mnie tutaj ogrom tych saszetek, przez co zawartość wydaje się mała. Najbardziej interesującymi produktami z pudełka są: Top Coat Seche Vite, Balsam Goldwell (opis producenta jest obiecujący) oraz płatki pod oczy Syis. Wersja kolorystyczna bransoletek jakoś niezbyt przypadła mi do gustu. Szampon na pewno się przyda, a maseczek nigdy za wiele. Co do płynu do kąpieli, to spróbuję go zastosować jako żel pod prysznic, ponieważ nie jestem zwolenniczką kąpieli, ale korzenny zapach jest urzekający.

Moja ocena:
4/5

A jak Wam się podoba ta edycja?

Pozdrawiam
Paulaaa

22 komentarze:

  1. ja bym była zadowolona z tych płatków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jutro pójdą w ruch :) i na pewno o nich napiszę :D

      Usuń
    2. Jeżeli masz ochotę na niespodziewaną paczuszkę to zapraszam do mnie;)

      Usuń
  2. Zawartość pudełka bardzo mi sie podoba. Zapraszam na rozdanie do mnie http://www.szminko-mania.blogspot.com/2013/09/rozdanie-urodzinowe-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne to pudełko, bo ja w Tym miesiącu w moim Glossy dostałam same miniaturki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już uciekłam od GB, bo zaczęło się robić nieciekawie :(

      Usuń
    2. Madzia: Jak mogłaś dostać same miniaturki, skoro każda w tym miesiącu dostała tą samą zawartość Glossy i były tam dwa pełne produkty?

      Usuń
  4. z checia bym wszystko przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłabym zadowolona z każdego produktu :) świetne pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie chyba z tego pudełka najbardziej zainteresował ten balsam Goldwell :) reszta znośna, ale bez rewelacji:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No balsam ciekawie się zapowiada i jest całkiem spory jak na miniaturę :D

      Usuń
  7. Całkiem ciekawa paczuszka:) Zastanawiam się nad subskrypcją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja tez bym je ocenila 4-5
    bardzo podoba mi sie zawartosc pudeleczka

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się zawartość, cieszy mnie Organique i goldwell

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten płyn z Organique i balsam na włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy glossy boxx nie jest ciut ciekawszy pod względem ilości pełnowymiarowych produktów. Ale Organique bym spróbowała;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ShinyBox jest zdecydowanie lepszy od GlossyBoxa. Przynajmniej ten październikowy

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pudełko :). Ostatnio zastanawiam się nad subskrypcją, ale nie mogę się zdecydować czy ma to być Shiny czy Glossy Box ;/.

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie to pudelko rozczarowalo, pomimo tego, ze produkty sa jako pelnowymiarowe ale mimo wszystko sa to saszetki na jedno uzycie co nie pozwala cieszyc sie zawartoscia pudelka zbyt dlugo. Oddzielnie kazdy produkt jest ok ale moim zdaniem wszystkie wpakowane w pudelko za 1 razem mocno rozczarowuja, spodziewalam sie po tym pudelku czegos wiecej...

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rzeczy w tym pudełeczku :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny, ponieważ dopinguje mnie do działania - także serdecznie dziękuję za bycie cząstką mojego bloga :D
Zapraszam częściej ;)

Pozdrawiam
Paulaaa